Næste >
03.06.2025 13:29 Age: 11 days

VK Nuuday Privat Nyhedsbrev - Juni 2025


VK – Privat

Året har startet med travlhed på tværs af YouSee, men heldigvis begynder flere områder nu at vise positive tegn.

Vi har desværre haft lidt for lange telefonkøer i vores kundeindgange i en periode. Det er hårdt at arbejde i et kundecenter, når man føler sig bagud fra start til slut på en vagt. Heldigvis er der blevet ansat ekstra personale, og ventetiderne er nu kommet under kontrol. Det er virkelig en lettelse!

I forhold til Dawn har vi også nået nogle vigtige milepæle det seneste halve år – blandt andet kan vi nu sælge fiber via den platform. Det har givet et løft i vores online-salg, og det er fantastisk at se resultaterne af det arbejde, vi og vores kolleger har lagt i projektet. Vi nærmer os nu det punkt, hvor stort set alle private kunder kan håndteres uden brug af Columbus, Ras og de andre gamle systemer.

Mindstelønsudviklingen har medført, at mange af vores kolleger i kundecentret allerede har fået en lønstigning. Men hvis du ikke har mærket noget – eller hvis du mener, stigningen ikke var tilstrækkelig – så er det nu, du skal tage en snak med din leder. Det er vigtigt at gøre opmærksom på, at du forventer mere fremadrettet. Også selvom det måske ikke giver gevinst i år, så kan det være afgørende for næste års lønforhandling.

Når vi nu er ved løn, så har de seneste organisationsændringer i Assisted Channels gjort, at nogle af vores PM-modeller er blevet lidt forældede. Der arbejdes på at finde nogle mere holdbare modeller til fremtiden. Hvis nogen af jer medlemmer sidder med gode idéer eller input, er I meget velkomne til at tage fat i jeres lokale tillidsrepræsentant.

God vind på cykelstierne!

Tobias Tolstrup


Oops, an error occurred! Code: 20250615003411c6674a0c
Vision Team Typo3 CMS