Næste >
03.02.2025 14:48 Age: 13 days

Nyhedsbrev fra Erhverv, Finans og Technology

Nyt fra Erhverv, Finans og Technology


Det er nu på tide med et lille nyhedsbrev fra vores virksomhedsklub.

Vi er en forretning som ændrer sig løbende med masser af forandringer.  Men alt sammen noget vi altid går frem imod med åbne arme. Vi vil som altid gerne være med til at sætte et positiv præg på virksomheden. Men den transformation, som der bliver talt om er vi i gang med på fuld kraft.

Der blev besluttet kort før sommerferien, at kaldene i supporten som rækker ud over tidspunktet 8-16 i hverdage skulle flyttes til Døgncenteret også kaldet NOC’en. Grunden til dette er at det er begrænset mængde af kald der kommer udover denne periode. Da NOC’en allerede sidder med bemanding i denne periode, gav det mening af flytte kaldene fra supporten. Dette blev meldt ud til alle medarbejdere i god tid så alle medarbejdere blev varslet med 6 måneder. Således at kaldende officielt bliver flyttet pr 1. december.

Forandringer har vi også set for kort tid siden. Da hele det gamle Solutions skulle lægges om. En ændring som bestod i at flytte store dele af Solutions ind under det gamle Sales & Operations. Hovedformålet var at samle forretningen under en enhed. Således at når kunder kontakter os, at kunden kan få hjælp hele vejen rundt. Dette giver god mening, så kunden får bedst mulig hjælp. Dette var en stor ændring, hvor omkring 120 medarbejdere skiftede organisation, nogen skiftede leder, andre blev blot flyttet med arbejdsopgaven. Så det var nok den største ændring der kom i 2024. Men selvom det er en stor ændring, ser vi  altid på ændringerne, med medarbejdernes øjne.

Transformation
Når vi taler om den igangværende transformation, må man sige at hele migreringen over til Dawn fylder naturligvis også meget i virksomheden i dag. Der bliver arbejdet på højtryk på at få kortlagt flytningen over til Dawn.
Men før de har kunne nå til dette step, har man været nødsaget til at rydde om i alle de gamle porteføljer og systemer som Nabs mm. Kunder der modtaget breve om Tvangsmigreringer over til nye produkter. Dette har naturligvis fyldt i hverdagene, og i særdeleshed mod i kundevendte indgange. Men det vigtigste er at der bliver taget godt af kunden, og der bliver sat skub i tingende.

Så vi begynder for alvor at komme ind i projektet i Erhverv.
Men selvom erhverv ikke er begyndt at migrerer produkter over til Dawn endnu. Har vi stadig i vores virksomhedsklub Technology, som i den grad allerede i fuld gang med at hjælpe til på flytningen af kunderne over i Dawn. Dette skyldes at YouSee hen over sommeren, er begyndt at flytte deres mobilkunder over i det nye system.
Vi følger dette nøje, og det virkelig spændende at være en del af. Det bliver i hvert fald et spændende 2025.

Til slut er der bare at ønske alle et godt nytår.


Oops, an error occurred! Code: 20250216235422ec7169a8
Vision Team Typo3 CMS